Millist tüüpi sotsiaalmeedia postitusi inimesed päriselt viitsivad lugeda?
- Räägi oma lugu läbi visuaalide
Kui sa ei loo sisu, siis sind ei eksisteeri.– GARY VAYNERCHUK
3. Infograafikud
Infograafikud on imeline viis visuaalselt midagi selgitada, fakte välja tuua või õpetada nii, et isegi viieaastane saab aru.
Kui sul on toidublogi või toitumisele keskenduv ettevõte, kasuta infograafikuid, et keerulised ja pikad sammud lihtsaks ning arusaadavaks teha. Kasuta infograafikuid erinevate toodete, viiside ja muu sellise võrdlemiseks või näita muutusi, mis sinu tegevusalas on toimunud. Võimalusi on lõputult.
4. How-To, nipid/trikid ja hariv sisu
Kui inimesed midagi otsivad, siis tavaliselt selleks, et õppida ja informatsiooni saada ning seda tavaliselt mõne probleemi lahendamiseks.
Luues sisu, mis lahendab sinu ettevõtte tegevusalas igapäevaseid või tihti tekkivaid probleeme, paned sa end olukorda, kus inimesed hindavad sinu pakutud sisu väärtust. Lõpuks inimesed teavad, et kui nad oma teadmistes kindlad pole või vajavad lisainformatsiooni, siis sinu sotsiaalmeediast või veebilehelt nad saavad selle.
Mõtle, mis probleeme sinu pakutav toode või teenus lahendab ning kirjuta seda probleemi ümbritsevat sisu.
5. Listid, listid, listid
Oma küsimusele vastus saada ühe lausega on tihti parem kui lugeda pikka teksti. Just sellepärast on erinevad listid väga populaarne posituste tüüp.
Me ei räägi siin aastaid tagasi ülipopulaarseid ja veidraid liste loonud Buzzfeedist, vaid kasuliku informatsiooni jagamisest lihtsalt ja kiirelt.
Lihtsusta, mida öelda tahad; pööra tähelepanu kõige olulisemale; näita, et sa tead, millest räägid.
Lihtsuses peitub võlu.
Oled sa valmis ägedat ja õpetlikku sisu enda Facebooki lehel ja mujal sotsiaalmeedias jagama?
Võta meie viis erinevat tüüpi postitusi ja lase ajul ragistada. Peagi näed, et ettevõtte sotsiaalmeedias olev sisu jõuab palju rohkemate inimesteni, sest see on õpetlik, ilus vaadata ja lihtne mõista. Toeta enda teenuse või toote müüki sotsiaalmeedia postituste abil!